Exhausted

Jag är trött! I am tired! Je suis fatigué! Eller hur man nu vill uttrycka det.
vaknade vid 8..... Somnade om. Vaknade av att nåt fanskap klipper gräset. Låg och funderade lite. Kollar på klockan. Ca 8.15. Ligger och halvsover oc hör att det ringer. Tar aslång tid innan mamma svarar.
Tvingar mig själv att gå upp vid typ 10 eftersom jag ändå inte har sovit sen kvart över 8.
Käkar frukost medans mamma thatar om att vi ska gå och handla.
Jag håller på att fysa ihjäl eftersom mamma fick för sig att hon skulle vädra och det är skitkallt ute.
Jag går och duschar och min kära mamma hinner sucka en hel del innan jag kommet iväg till duschen... Råkade fastna lite framför datan (A) Sånt som händer.
Kollade lite på top model innan jag faktiskt klädde på mig och tvingade mig själv att följa med till ica.
Det va inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0