Dagen efter dagen före

Har kommit fram till att jag hade en lite mindre setback igår....
Desto bättre idag dock:P Haha
Eller iaf tills Beas sjukt sms kom t förmiddags.... Verkligen too much information!! Men det är ju delvis därför jag gillar henne ;)
Anyways så har jag kommit fram till att jag är ganska beroende/i behov av/in love with facebook/farmville :D
It's my life... Eller iaf nu när jag inte har når bättre för mig på dagarna.
Ska ju eg fixa en praktikplats och slava där men det har jag bestämt mig för att göra nästa vecka. Så nu ska jag passa på att njuta av dessa sista dagar i mitt liv där jag faktiskt slipper bli sjukt utnyttjad... Damn jag hatar arbetsförnedringen! 
Så nu ska jag återgå till att vela mellan Helsingborg och Ängelholm och kolla på True Blood :P
Ps: Åke har tydligen hittat en Fejket-kopia till mig :P Asnice! Men jag är fortfarande lite lack på han för att jag inte har fått Arvids nummer... På tal om ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0