Jag sitter och asgarvar...

Åt Frans!
Hahaha seriöst den roligaste bloggen jag har läst i mitt liv. 

"Detta ständiga ätande..

Alltså, jag förstår verkligen inte vad det är vi gör på idrottslektionerna på min skola. Imorgon ska vi vara i den läskiga skogen vi brukar orientera i, och vi har blivit ombedda att ta med FIKA! Hur sjukt är inte det, jag visste verkligen inte att det ingick i läroplanen att äta bakverk. Idrottsläraren förklarade med sin sävliga norrländska stämma “ja.. jag ser ju helst inte att ni tar med er chips och sånt men jag kan ju inte hindra er, ni får göra som ni vill”. Eeeeh jo, det är väl precis vad du kan göra? Hindra oss alltså. Sen när blev det ok att äta chips på gympan, jag fattar inte? Jag hatar skolgympan men inte fan tar jag med mig chips till lektionerna bara för det. Fyfan vad sunkigt att sitta på en stubbe i skogen och äta chips. Det spelar ingen roll att vi bara ska ha teori, varför ska man prompt ÄTA hela tiden? Jag hoppas verkligen inte att någon på fullt allvar tar med sig en påse chips till gympan och ämnar att äta den, då kommer jag gå bananas, seriöst…"

I love him!


Kommentarer
Postat av: Beatch

HAHAHAH fan vad roligt !

Bud på att börja läsa hans blogg :P

2009-10-05 @ 11:09:02
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0