Rise of the Frejis!!

Jag ska ta itu med mitt bloggande!
Har för i helvete inte bloggat på typ 2 månader så nu är det verkligen på tiden :P
Va och festade hos Nille igår... Han bjöd oss eg inte men det skiter vi i haha.
Va faktiskt ganska kul.. Där va en människa som såg ut som Jason i fredagen den 13. Det va lite creepy. Ungefär som stereotypen för en massmördare/våldtäktsman....
Tror Metchi hade lite mindre lovetroubles och vi hittade ett mjölkpaket i Nilles kyl som gick ut den 3 oktobet !:O
Jag och Bea upptäckte även hur långt 2 killar äe beredda att gå för att se en nipple eller 2....
Haha det va jävligt kul faktiskt. Trodde inte att dom verkligen skulle göra det.
Tyckte dessutom att det va sjukt kul att Beas pojkvän körde ända till Hässle för att hämta henne mitt i natten bara för att han inte ville att hon skulle sova hos Kim xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yaaaay , welcome back !

Haha förjävla rolig kväll hos Nille . Och jag är impad över pojkarna , trodde aldrig de skulle göra de :P OCH jag har en väldigt snäll pojkvän (A)

2009-11-30 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0