Saknad :)

Uppenbarligen är jag ytterst saknad hemma i kära skåne (iaf av ett få antal pers) och ni kan förvänta er ett återseende av högsta grad! Även om det hade vatt nice att stanna här ett tag till...
För övrigt så går min smygfotografering inte så värst bra. Ni kan nog förvänta er att inte få se några bilder tyvärr...
Gjorde dessutom gbg centrum osäkert igår :) Spottade säkert 6 jif-gubbar! Ni vet det där rengöringsmedlet...Dom va fan överallt och gav ut gratisprover. Udda.. Inhandlade dock 2 tröjor på Topshop och en studentkofta på Pepper :P Fast jag kom på när jag kom hem att den jävla koftan kommer ju inte värma nånting! Smart Freja! Men den är iaf skitfin så jag får väl överleva lite förfrysning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0