Kul!

Denna dan har vatt så sjukt lån eg men det har vat ganska kul emmellanåt... En människa hade tydligen vatt på östra och skulle ta ut sin p-stav men den hittade dom inte så hon fick åka till sahlgrenska ist...Sen försvann lina och johanna körde ut till en kyrka så jag blev lämnad kvar helt själv i butiken. Men det va iofs ganska kul.. Kom in en hucklekärring som såg ut som fan....men hon köpte en orkidé :P
Sen ser jag att johanna kommer tillbaka men hon fastnar på bar italia som vanligt och så står hon med mobilen och så ringer det i butiken... Och så står johanna på andra sidan gatan och ringer till mig och frågar om hon får dricka kaffe med några där xD Latare människa får man fan leta efter:P Och bara för att göra det hela mer komiskt så utbrister hon när hon kommer in "FREJA! Har du saknat mig??" Haha ytterst roligt irl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0