Skinny little bitch

Idag fick jag världens jävla tackling av den minsta tjejen i min klass.....Vilken jävla chock. 
Jag har dessutom fått en ny medlem till min inofficiella hatklubb.... Har dessutom hittat ett nytt hatobjekt - kebabbe 2. Alla insatta vet vem det är, dom andra behöver inte veta om man säger så.
Eftersom detta är ett inlägg som tänks fram i skolan eftersom jag inte har nåt bättre för mig så blir det lite allmänt flum utan sammanhang så jag är inte helt bakom flötet.
Gjorde tex världens bästa bp men beatch pajjade den. Jävla anus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så grymt fränt frejis! Skinny little bitch är nya hjältinnan! : D . BTW, bättre sent än aldrig att kommentera! BP wanna be frejis : P

2009-03-19 @ 20:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0