Jävla skola!!

Vi har äckliget mkt prov och skit denna månaden och allt ska in typ samtidigt med.... Underbar schemaläggning! Ska tex ha nationella i svenska dan efter UF-mässan i malmö, sen ska jag på nåt vänster plugga in massa fakta om 50-90-talen och lämna in ett stort arbete i kultur och stilhistoria. Ska dessutom hinna lära mig vad jag ska säga till redovisningen, och skriva klart mitt tal till nationella som jag inte ens har börjat på.
Sen hade det väl vatt en liten fördel om vi hade gjort färdigt våra ljusstakar till mässan med så vi har lite och visa där. Sådär lagom mkt att göra va?
Som tur är är det bara 90-somewhat dagar kvar till studenten så man får väl hoppas att man slipper deppa ihop totalt innan dess.

Kommentarer
Postat av: Bea

Skolan kan man ju stoppa upp i Jontes håriga arsle ! Fan vad jag är less på detta nu !

2009-03-09 @ 21:07:51
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0