Fan

Nu sitter vi i b36 och har en jävulskt onödig uf-lektion.....Har inte gjort nåt och lär inte göra det heller. Det värsta ämnet vi har kan jag tillägga... Om jag inte hade fått IG hade jag hoppat av skiten för 4 månader sen... Om det är nån liten naiv 2a som funderar på att välja uf kan jag ju säg att välj nåt annat!!
Dessutom tog det oss ca 30 min att komma in på internet med skolans datorer....Och dom är nya :s Konstigt man blir irriterad.. Detta är nog en av mina värre edpressioner, har varit helt jävla förbannad hela dan....Mest pga att vi har jobbat med uf. Jag borde kanske gå en sån där anger management kurs.... Hade nog kunnat hjälpa omgivningen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0