Pojkhora!

Va hemma hos Kimsan igår ock kollade på film. 2 väldigt dåliga filmer måste jag säga... Last house on the left som jag inte riktigt fattade varför den hette och Fredagen den 13 som va sjukt b.... Men där va dock en ytterst het kille med där som inte dog:P
Menmen kul va det. Frippe kom och utbrast Fuckface (?) Kan ha vatt nåt annat med men själva poängen är iaf att alla vände sig mot han ungeför som att man brukar bli kallad det.... :P Han är ju så söt.
Hade en hel det intressanta diskussioner. Nille sa tex snopp ett antal gånger och sen fick Bea ett skrattanfall och fattade inte varför han sa snopp... Fortsatte sen med att folk blev kallade för pojkhora och kvällen slutade med scener ur ridskolan 4.
Bea va nog trötast av alla eftersom hon utbrast efter ca 1½ timme in i den 2 timmar långa filmen: Har vi bara kollat i en halvtimme????
"Nej Bea detta är del 2"
"Jaha så vi har sett en timme och en halvtimme?" Jag säger då det.
Efter ett toabesök försökte Kim skrämma mig med en mask över fejan men misslyckades ganske rejält eftersom han bara morrade lite i mitt öra...Hahahaha. Det där får han öva på tills nästa gång.
Sov hos Kim och gick upp sådär vid 12.20 innan idag....
Är dock lite sur på dig Bea eftersom du skulle ju hindra mig från precis detta!! Vad hände med "Låt mig inte sova där själv??"
ALLTSÅ!! Jag fattar inte att jag ska ta studenten i morron....Helt jävla sjukt. Sista dan i mitt liv som jag behöver umgås med Monica :P Det är ju dock lite positivt.
Men nu skiter jag i detta för nu ska vi snart dra till biljard :P

Kommentarer
Postat av: Bea

Freja lilla gumman , du får för fan lära dig att säga nej ! Lägg inte över ansvaret på mig :P

2009-06-11 @ 22:08:41
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0