Måndag

Haha frågade precis Bea om det va måndag idag :P Det är inte bra att ha såhär mkt fritid för jag har inte koll på nånting längre. Har istället umgåtts väldigt flitigt med hässlarna och haft allmänt kul.
Har gått på stan med Bea idag. Nice och väldigt varmt. Behövde tydligen lite hjälp att välja blommor till en brudbukett med.
Och sen fick vi ett sånt impulsbegär till så nu har har vi tvingat David att laga mat till oss ikväll :P Spaghetti och köttfärssås blir det nog.
Nu sitter Bea och rakar benen med en väldigt udda apparat och tycker att jag ska satsa på Brösthåret....... Får tänka på den.
Men hursomhelst ska vi till Mr.BC i morron och kolla på den oanständiga versionen av Pirates :P Tror det va Beas jävla idé som jag blev indragen på... Dessutom tvingar hon mig att sova hos Nille så att hon kan utnyttja Kimsan.. Men den bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0