Jaha

Då blev det en change of plans till igår eftersom alla va allmänt förvirrade och ingen ville dra hem till Dennis. Så jag och Bea bestämde oss för att kolla in Johnny Depp filmer hemma hos henne ist.
Miss Erica dök upp efter ett tag och efter en hel del tjatande lyckades vi även få Snygge-Dennis och Råttan att dyka upp.
Eftersom dom inte ville se nån Johnny Depp film blev den en sjukt dålig film -Dennis!!!- The Others tror jag den hette och Taxi som Erica först verkligen inte skulle se men sen va det hon som bestämde att vi tvunget skulle se den. Udda.
Iaf snyltade skjuts med The rat hem och tvingade mig själv upp ur sängen typ vid 10....
Ska åka till Åhus men Kim och co om ett tag. Vädret känns ju lite på gränsen här iaf men pojkarna antog att det va finare väder i Åhus eftersom det va soligt i Hässle..... Haha dom är ju så söta :P
Hur som haver så ska vi till Björket med hässlarna ikväll. Förfest hos Nille :P Kommer nog bli nice.
Och denna gången ska jag försvara min sovplats hemma hos Kim!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0