Du ser ut som ett jävla fetto!

Jaha då har man överlevt som två sista svullodagarna :P Haha gick oväntat bra måste jag säga.
Festade ju i Hässle igår. Skitrolig förfest hemma hos Nille :D Sjukt underhållande måste jag säga. Frippe dök upp med en hel låda sprit, vi shotade upp Nilles minttu, lockade Andys hår så att han såg ut som ett troll och vaxade -JA- vaxade Nilles bröst. Hahahahahaha det roligaste jag har vatt med om på länge iaf igår i packat tillstånd. Fungerade ju inte jättebra eftersom det fortfarande sitter kvar lite hårtussar på bröstet medans andra delar är helt bara men fulla med typ blåmärken. Ser för jävligt ut!! Tycker dock lite synd om han idag eftersom han nog har sjukt ont..... Men jag varnade honom faktiskt (A).
Strulade med Nille i hallen :o Trodde jag aldrig skulle hända men... Han bara kom från ingenstans och bara Freja, jag har inte strulat med dig.... Och nej det hade han inte innan gårdagens lilla incident... Vet inte riktigt vad jag tänkte men wth det va ju ganska anat.
Kim berättade i morse att jag tydligen hade sagt till honom att jag skulle ha sex med han ikväll, kanske på en toalett. Hmmm....
Anyways så kom vi iväg till Björket, folk grät och folk spydde och alla hade allmänt kul. Tror jag iaf. Jag hade hur som helst skitroligt :P Och det är ju huvudsaken eller (A)
Följde av nån anledning med Nille, Emma och Frippe när som skulle köpa pizza och Nille blev skitsur för att han aldrig fick beställa. Frippe hann fan få sin pizza innan Nille beställde :o
Kims farmor väckte oss vid halv 2 och då kände jag att det är nog dags att gå upp nu.
Sen frågade Kim mig om jag ville ha mina mackor rostade eller råa haha.
Sen drog vi hem till Emma och solade och badade i hennes pool. Blev dessutom islängd av Kim när man äntligen hade torkat..... Ett jävla sätt det där.
Sen åkte vi tillbaka till Kim och gjorde pizza. Eller jag och Kim gjorde, Nille värmde frusna tacos och emma åt en paj som hon brände :P
Tåget hem va 10 min försenat och jag blev helt förundrad när vi kom fram till stan bara 3 min försent.... Illa att dom inte kan gasa på så mkt hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0