Uttråkad

Denna dan kommer bli sjukt seg!! Lyckades slänga på mig lite kläder för typ 20 min sen och set är nog det enda vettiga jag har gjort på hela dan....
Vaknade dessutom av att det va en fet jävla mördarbagge inne på mitt rum... Creepy.
Iaf så tvingade jag mig själv att gå upp vid halv 11 innan. Kollade på 2 avsnitt av Prison Break:P Som förövrigt har säsongspremiär i morron:D
Kom på att jag fick ju i studentpresent att jag skulle hänga med min morbror och shoppa en lördag och man borde kanske göra slag i saken och göra det snart.... Får bara fundera ut vad man ska handla med... Systemet kanske haha:P
Men guuuuud!! Nu borde jag verkligen göra något!! Vad som helst. Damn.. Underhåll mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0