Utflyttningsfest done

Va hemma hos Andy igår... Ska ju flytta idag så. Väldugt intressant måste jag säga.
Vissa blev ju mer dragna än andra och Andy drack ju kanske liiite för mkt för hans eget bästa. Haha.
Anyways så drog vi vidare till Q-bar sen. Kimsan dansade med en gammal tanta i väldigt ljusblå brallor och en jeansjacka :P Not nice.
Lite drama mellan några med och sen hade jag och Nille ett väldigt intressant samtal med en knuttemänniska.
Tyckte tydligen att jag och Nille skulle få ihop det, och vägrade fatta att det inte skulle hända eftersom vi faktiskt känner varann. Men nej "hon är ju jättesöt! Jag raggar inte på dig, jag har en fru" fortsatte han med. Sen kom Kim och satte sig med oss och knutten kontrade med "ha kolla hon har redan en ny".
Då fortsätter Nille och säger "Dom har knullat!" "Och jag har knullat hennes kompis!"
Haha tack för att du delade med dig av den infon till en främling :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0