Needy?? ....jag?!

Haha hade precis ett väldigt givande samtal med my beloved Beatch :P Tyckte tydligen att jag var lite needy men hon är i precis samma sits själv. DESPERATION!!!
Anyways så bjuder jag på lite fancy man material :P Enjoy

Ψ εcirτaεb säger:

hahahah

jag pallar inte underhålla dig

du är så needy !  :P

frejis säger:

hahahaha (A)

jag behöver införskaffa en man i mitt liv

Ψ εcirτaεb säger:

eeh JA !

frejis säger:

jag är åtminstånde medveten om det

Ψ εcirτaεb säger:

vi behöver båda en man

en riktig karl !

frejis säger:

ja

en äkta man

bad på utsidan puppy på insidan

Ψ εcirτaεb säger:

precis !

kunde inte sagt det bättre själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0