Johnny Depp + drama = perfekt

Hahahahaha jag va helt död i morse när jag vaknade och kände på mig att detta skulle bli en ovanligt lång dag. Men inte då utan denna vanliga onsdag har utvecklats på ett ytterst underhållande sätt.
Jag och Bea bestämde oss för att ha vårt kära Johnny Depp maraton ikväll <3
Hur härligt är inte det på en skala?
Sen blev det värsta dramat melan Bea och ett "så kallat" ex :P Hahahahaha fan det roligaste jag har vatt med om på länge. Seriös smutskastning på hög nivå. Dock måste jag erkänna att Bea vann den catfighten. Nice. En viss människa måste lära sig att gå vidare. Det har för fan gått 2 år!!!
No one calls my Beatch a whore!!
Förutom jag...:P

Kommentarer
Postat av: Bea

Yes I'm the master of smutskastning !

2009-07-08 @ 16:57:21
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0