Jag måste bajsa!

Jaaaa, vad ska man säga om gårdagen eg?
Hade varit kul och se hur mkt vi chockade Emma, Tina och Simme... Vi hade dock förvarnat dom lite. Jag menar dom är ganska olika våra kära hässlare.
Jag och Bea stack och åt på max och sen gick vi hem till mig och väntade på att folket skulle komma. Hvorna plus Adam dök upp och sen dundrade hässlarna in och då kom kvällens absolut sjukaste och roligaste kommentar från Nille.
Freja, jag måste bajsa! Har du toapapper?
Hahahahaha fan vad vi garvade!!
Ovanligt mkt folk som lät sjukt mkt måste jag säga. Men dom är ju så underhållade :P
The fripp himself dök upp hetare än het i hatt, kavaj och en svindyr käpp.......
Sen hade jag, Bea, Nille, Purk och Snygge-Dennis ett väldigt intressant samtal om penisstorlek på balkongen. Väldigt underhållande måste jag säga. -Och Bea om min teori stämmer borde Råttan va ganska välutrustad;)
Fortsatte sen tjata om lite tampongsex och om Nille och Purk som tydligen bara är mk men jag skulle ju snarare säga att dom är kk. Dom kommer ligga md varann, alla fattar det utom dom själva.
Har ven kommit fram till att samtal på dass är ganska vanliga när man festar.... Mkt sällan man går in där ensam. Men det är ju mysigt :P
Iaf så blev det lite smått panik när vi skulle in till stan. 3 bilar folk som tappade bort varann inne i stan, som senare återfann varandra och åkte hem kan man väl summera kvällen med. Blev en snabbis inne på subway med för den delen :P Gott!
Fick ett ryck och städade när jag kom hem vid lite över 2 på natten men jag fick åtminstonde ingen mindre chock på morgonen eftersom det såg ut som fan..... Väldigt skönt måste jag säga :P

Kommentarer
Postat av: Bea

Grym kväll fan ! Och varför skulle Råttan vara välutrustad ? Hahah fast egentligen skiter jag i det för han är inte intressant för fem öre :P OCH massa dreggel på Frippe denna kväll . Raaaaouwr !

2009-07-12 @ 00:00:49
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Mr Bc

Måste man gå så måste man, å Bea..du kommer aldrig få frippe så bara å ge upp haha :P

2009-07-12 @ 20:41:59
Postat av: Kimsan

jag går fan alltid på toa själv så de så!!!! :P

2009-07-13 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0