Hmmm

Alltså jag har fan suttit och garvat när folk har breättat vad som har sagts om mig. Bra att nån lyckas förklara vad som menades iaf för en del av mina senaste sms makes no sense at all..... 
Somliga verkar ju hur som helst va pissed av helt fel anledning.
Mitt förra blogginlägg som tydligen va "hatiskt" handlar faktiskt inte om två vänner utan om dålig behandling så vet alla det.
Och allt snack om ärlighet visade ju sig vara ganska falskt det med eftersom man har hört så mkt om sig från andra. Jag va åtminstånde ärlig och sa vad jag tyckte!
Men nu ska jag gå och "dra åt helvete" och ta mina "elaka" sms och blogginlägg med mig....

Kommentarer
Postat av: Bea

Woho , bloggfight !

2009-07-20 @ 16:34:57
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0