Flashback

Ja....Hur många galna stunder har man inte vatt med om under gymnasiet eg? Från våra udda Danmarksbesök till festande och grupporr. Blev lite sentimental innan och kände att jag va tvungen att skriva av mig lite om våra bästa stunder.
Tex mina och Beas nervösa spritsmugglingsresor till Danmark. Första gången trodde jag att jag skulle dö när vi gick igenom tullen i Hbg.... Inte för att dom kollade nån men man va ju nervös. Tror att jag köpte Pepino om jag inte minns fel. Det va the good old days när man köpte sprit pga den snygga flaskan :P Haha skitäckligt va det.....
Eller den gången vi drog med Theo och vi gick in i en liten butik där det jobbade en ashet kille och jag och Theo började asgarva och han undrade vad vi skrattade åt..... Fan vad Bea skällde på oss när vi kom ut från butiken...
Eller mitt lilla asgarv åt en äcklig använd stekpanna som låg slängd på nån bakgata i Helsingör. Och vem kan glömma den gången vi hade handlat sprit och allt va skitbra, vi tog färjan tillbaka till Hbg, och jag bara: Oh kolla där är en hund!.....Vänta....En blåklädd brutta håller i den....Damn tullen står här!!!! Paniken sprider sig fortare än fort och jag säger att om dom tar dig så fortsätter jag att gå. Sjukt elakt eg men.. Haha kul va det. Jag säger då det....Det va innan vi skaffade oss 20+ kontakter som va villiga att köpa ut på systemet :P
Eller vad säger ni om alla fylleslag?
Fan vad man har festat mkt på 3 år. Alla roliga folk som bodde i min studdekorridor... Typ Eric och Dehn står och dansar på ett bord och Mange sitter och surar för att Bea vill supa :P Haha fan vad det va längesen.
Milstolpe nr 1 va ändå första däckningen hemma hos Frida Pihl i ettan/tvåan? Kommer inte ens ihår när det va men inte så konstigt eg. Lyckas på nåt väldigt konstigt vänster få i mig ca ½ liter Bacardi razz....... Not a good idea!!!! Låg och brottades med Frida på golvet och fick lite elchocker innan jag däckade i soffan nån gång innan 10.
Och då tyckte mina så kallade vänner att det va skitroligt att rita en massa kukar i fejan på mig med en svart penna.... Hmmm. Dålig stil! Det fulaste va ändå att jag inte märkte det. Hur som helst lyckades jag rangla iväg till dasset och spy, Frida kom in asglad och fotade och sen kommer jag inte ihåg mkt mer av den kvällen.
Kommer dock ihåg att Beas pappa gav mig en påse och sa att jag inte skulle spy i bilen :P Hahaha han är så söt.
Har ju även varit med om väktarbesök, spyor i handfat så att det blev stopp, och ett väldigt intressant triangeldrama på min toalett där Bea låg och spydde, Jonte pissade i duschen och Kebabbe stod med ett lakan virat om sig och frågade om dom behövde hjälp. Hahaha to die for säger jag bara. Har ramlat ner från högtalare på Björket, "våldtagit" brösthår, strulat rundor och haft sjukt ont på udda ställen utan att veta vad man har gjort. En klassiker till är ju när Bea sätter sig på mitt vingliga bord och dinglar lite med benen så att den sidan brakar ihop och hon helt plötsligt sitter på golvet XD. Hahaha sen kommer Eric ut och ska laga det men förstör den andra sidan med. Hilarious!!
Och då har jag ju inte ens börjat prata om Hässlarna.... Går fan inte och beskriva dom för folk som inte har träffat dom... Snackades en hel del om dom i skolan måste jag säga. Men vilka underbara orgier vi har haft med dom :P Kan ju säg att mitt och Beas liv har ju blivit sjukt mkt mer underhållande och utflippade sen vi började umgås med Hässlarna.  
Love my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0