Efter hours

Då var ett halvdant Depp-maratin avklarat :P
Kollade bara på 1½ film.  Gilbert Grape och Horror on Elm Street tror jag dom hette... Eller nåt liknande iaf. Låg och dregglade över Depp... Fattar verkligen inte hur man kan va så het.
Fick ett svulloanfall och gick och köpte godis på videomix aka hemmakväll.... 
Träffade sen Erica på rese och knallade hem och hade en mindre 3-manna orgie/brottningsmatch/godispapperskrig/pruttävling i Beas säng. Haha trevligt värre.
Camade även lite med Kim som blev väldigt besviken över att han inte fick se Erica naken... Too bad.
Fick även en underbar flashback från en tågresa när Bea sa att vi borde ha dubbelsex med David ..Nej!! Kim menar jag ju!
Ungefär som mitt: Du och du och jag och Dennis..
Att det ska va så svårt att komma ihåg Kim...
Hade även ett väldigt intressant samtal med Bea om att föda barn och fisting.... Ibland fattar jag verkligen inte ur vi ens kommer in på det men kul va det:P
Fick även reda på att sexbutien på söder ska lägga ner. Skitbra enligt Bea för då är alla saker så himla billiga :P
Men nu funderar jag seriöst på att sova....Eller iaf försöka... Typ..

Kommentarer
Postat av: Bea

Sjukt rolig kväll ! OCH vi måste fan in och shoppa loss i porrbutiken , passa på liksom :D Kom vi fram till vem som vann pruttävlingen ?

2009-07-09 @ 12:56:25
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0