Cock teaser

Alltså seriously......
Händer detta verkligen????
Vet inte ens om vi skulle få reda på detta men.. Bea kunde inte sagt det bättre med cock teaser är ditt perfekta smeknamn. Borde verkligen inte dejta nån med tanke på hur folk blir behandlade av dig.... Och det värsta är att dom inte förstår det själva.
Vet eg inte ens vem det är men jag kan ju tänka. Och jag anar verkligen hur det kommer sluta... Och det är ju inte positivt.
Men men vissa är godtrogna och vissa är manipulativa.
Jag menar man bjuder inte in för att sen dissa folk om och om igen. Och man borde verkligen inte tillåta det.
Och med tanke på att det tydligenär vi som har problem bara för att vissa inte inser hur sjukt dom beter sig är ju lite udda tycker jag.
Grow the fuck up!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0