1900

Va hemma hos Emma igår och spelade True or false:P Ganska roligt faktiskt även om alla skrek på varann i början för att ingen fattade hur man skulle spela.... Jag, Emma och Gina vann :P Bäst va ändå när Kim skulle läsa 1900 och han börjar:
År nittonhundra......noll. Hahahaha.
Han och Nille ville tydligen ligga med Emmas morfar med.. Hmmm. Det va faktiskt lite småscary när dom sa det.....
Har även kommit fram till att den numera korthåriga Andy är ruskigt lik Mike Shinoda... Det är jätteläskigt dom är verkligen kopior...
Anyways så drog vi hem till Kim efter och kollade på film. Va ganska packat där måste jag säga eftersom jag, Erica och David skulle sova där. Erica tvingade mig att sova bervid Kim eftersom hon tydligen inte vågade eller nåt, och sen satt hon och David och bråkade om vem som skulle sova i tältsängen :P Erica vann och slapp trots Davids lilla försök med ryggskott.
Va sjukt irriterande att David snarkade sjukt mkt. Fast det lät iofs inte som han snarkade, lät mer som att han låg och flåsade skithögt varvat med att han höll på att kvävas av sirap eller nåt.....
Drömde konstigt nog att jag hade sex med Kim.....Haha jag blev helt chockad när jag vaknade. Kom på att det sa jag nog inte till dom men.. Kul va det iaf.

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Tummen upp (Y) :D

2009-07-19 @ 17:31:34
Postat av: Bea

HAHAHAHA jag älskar din beskrivning av Davids snarkande . Jag är glad att jag sluppit undan det lätet !

2009-07-19 @ 18:10:03
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0