Små saker man irriterar sig på i vardagen

Tänkte köra en snabbis innan man måste dra vidare mot skolan...I det här sjuka vädret! Måste ha snöat hela natten för fan vad vitt det är ute. Deprimerande. Plus att jag vaknade typ en timme innan jag skullegå upp och var jättepigg. Så typiskt när man har sovmorron..Därav detta framtvingade inlägget...Senare idag ska vårt lilla UF-färetag gjuta nya ljusstakar. Kolla in hemsidan!! www.lightcon.se Inget över 100lappen!! Bra va? Och bara så ni vet så är jag väldigt emot smygreklam, jag bara delar med mig av min vardag. Men nu ska jag gå och borsta tänderna och släpa fram alla undanstoppade vantar och typ en halsduk. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0