Onyttigt värre!!

Idag har jag och 2/3 av mitt företag varit rejält onyttiga...Illa jag vet men det är faktiskt lill-lördag :D Först stack vi till videomix (jag vet! Det har bytt namn till hemmakväll men eftersom det är ett helt sjukt kasst namn väljer jag att fortsätta kalla det för videomix för att  det namnet hade iaf lite värdighet). Sedan bar det av hem till mig och vi göt upp en hel säck betong:D Duktigt eller hur. Och för att fortsätta vår färd mot fetman  åt vi pizza.... Känns som att man får köra dubbla pass på friskis ett par dagar nu....

Kommentarer
Postat av: Bea

Ibland får man faktiskt lov att vara ett litet nybörjar-fetto !

2009-02-25 @ 20:06:56
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Foffe ;)

Fan man ligger här nu i soffan och sväller som en annan jävla fetmaklump haha :D Så är livet liksom ;)

2009-02-25 @ 22:19:26
Postat av: Simona :)

Hahahah!:D Ni är för roliga ni!

2009-02-26 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0