Long time no see

Back to business!! Jag va lite lost igår och glömde (!) faktiskt bort min kära blogg helt och hållet....ILLA men sant. Denna dagen blev ju inte mkt bättre med tanke på att en snöplog väckte mig vid sådär 07.30 ungefär och sen va det väldans svårt att somna om.
Blev dessutom värre när jag såg min snittblomsbok och kom på att jag har prov på tisdag. 150 olika namn plus 150 olika skötslar är inte och leka med kan jag avslöja. Sen påminde Bea mig om att vi faktiskt har ett naturarbete att skriva till onsdag, bara 3 sidor kvar...Fan IG-varning. Och till sist för att göra allt värre kom en "Hata UF-våg" över mig av okänd anledning och allt är piss. Min positiva period varade inte så länge och jag tror ärligt talat att den negativa sidan kommer va i ledningen ett tag till. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0