Hur jävla dum kan man bli???

Har typ precis vatt på ett utmattande skivstångspass...Men det var ett jävligt bra sätt att få ut sina aggressioner på. Inser  ni vilken pain in the ass det är att gå i samma klass som den person man stör sig mest av allt på. HEMSKT!!!!! Jag blir ju fan irriterad bara jag ser henne eftersom hon är sjukt utseendefixerad, bortskämd, egoistisk, självupptagen besserwisser. Jag hade kunnat fortsätta i 5 minuter till men jag tror att ni fattar vad jag menar. Det värsta är ändå att hon verkar inte fatta att hon är hatad av i princip hela klassen (!), jag menar hur IQ-befriad får man bli. Jag skulle ju inte få för mig att gå fram och prata med människan, och jag fattar verkligen inte hur jag stod ut och faktiskt umgicks med henne i
1:an... Men men det är lätt att va efterklok och det tog väl lite tid för mig innan jag fattade hurdan hon eg. är. Fatta vad jag längtar till lovet så jag slipper se henne! Men hon förtjänar att va hatad för amn kan inte bete sig på det viset och komma undan med det. Men nu ska jag gå och slå in paket, later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0