Galet tänk

Alltså, jag kollade på nåt program på tv innan som handlade om en tjej som hade fått för sig att bo hos nån avlägsen underutvecklad stam i typ Etiopien eller nåt liknande land. Jättedumt! Dom var ju värsta urbefolkningen som bodde i pinnhyddor och där männen skötte djuren och kvinnorna gjorde allt annat. Tänk att inte ens ha ett normalt dass. Eller el, eller andra normala saker som typ en lampa. Fast det är ju el iofs... Snacka om att jag hade varit handikappad där, vet inte hur länge jag hade klarat av det. Hade antagligen vatt ordentligt trött på det efter typ 3 dagar och jag  vet fan inte om jag hade klarat en hel månad ute i bushen. Min beslutsamhet är nog inte den bästa.
Och fyi så inhandlades det ett svart nagellack och ett par brallor i Ängelholm igår:) Byxorna var dock 3/4 så det lär ta lite tid innan man kan använda dom. Körde både dit och hem och mamma satt brevid och gnällde på att jag körde för fort, vilket jag inte alls gjorde. Det är smällar man får ta.
Med tanke på hur låg min hjärnverksamhet är nu kl. 22.37 så tror jag att jag lägger ner detta nu och fortsätter i ett lite mer närvarande tillstånd :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Du förgyller min dag ! '

2009-02-21 @ 23:42:48
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0