Bad day

Alltså denna dagen har varit helt jävla fucked up!! Jag har verlkigen stört mig på allt och alla. Speciellt vårt jävla UF-företag som jag bara vill hoppa av efterson ingen jävel har en aning om vad som händer. Skulle ju som sagt gjutit igår men det gick ju inget vidare eftersom halva företaget bestämde sig för att inte dyka upp. Konstigt man blir less när folk konstant är "sjuka" eller bara skiter i att höra av sig för att man inte pallar anstränga sig.  Jag hade också jävligt gärna velat skita i detta men tyvärr måste ju någon ta tag i det om man inte vill att det ska sjunka till helvetet ungefär. Längtar till maj så man kan avveckla skiten!!! Det gjorde ju inte saken bättre att man höll på att ramla typ 4 gånger för att det ligger is över sådär 2/3 av vägen. Vill typ bara gräva ner huvet så att man slipper skiten. Deprimerande.

Kommentarer
Postat av: Bea

Frejis min lilla solstråle !

Jag ska göra mitt bästa för att få dig att hålla ut till maj !

2009-02-12 @ 14:02:43
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0