Jävla väder!

Alltså jag har kommit på att jag inte gillar snö så värst mkt..
Det är iofs fint med tro fan att man blir helt jävla genomblöt när man har vatt ute ett tag. Och så är det skitkallt. Och halt. Och jobbigt.
Kom precis på att jag ska köra min mamma till Örkelljunga om en halvtimme. Ska försöka att inte nästan köra av vägen i rondellen denna gången (A)....
Och nu ska jag på allvar ta itu med mitt bloggande! Och det menar jag faktiskt denna gången :P
Jag kommer bli den nya kissie, pissie, dissie whatever xD
Jag kommer blow you away bara så ni vet. Tänkte bara förvarna om min kommande briljans.
I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Bea

Störda kvinna ! Hoppas du krockade i rondellen ;) Och ja , nu får du fan se till att blogga mer !

2009-12-21 @ 08:37:23
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0