Yesterday

Ok hur ska man lyckas summera gårdagen på ett bra sätt?
Knallade hem till Bea vid typ 7isch och fick veta liiiite för mkt om hennes senaste erövringar... Är ganska stolt att jag faktiskt får använda ytterdörren och slipper klättra in via balkongen :P Haha.
Pratade lite med Åke innan han fick ett ryck och bestämde sig för att dyka upp. Efter att han försäkrat sig om att Bea mamma hade gått och lagt sig hörde vi en moppe på avstånd och Bea sa förskräckt Det är Åke!
Och våra hjärtan stannade mitt under Chocolat - som Johnny Depp för övrigt är väldigt HET HET HET  - och ingen mindre än Åke hoppade in från balkongen.
Väldigt underhållande blev det må jag säga. Lite mys/dirtytalk/asgarv/dreggel och en Pirates film senare bestämde sig Åke för att moppa hem till Vä igen.
Då va klockan ca halv 4 på morgonen och jag och Bea bestämde oss ganska smart nog att sova. 5 min in i den planen utbrister Bea: Åh nej! Jag tror jag måste harvesta min farm!
Så efter lite harvestande lyckades vi somna.
Jag hade en mkt udda dröm och på morgonen kom jag på att Åkes bit/sugmärke på min hals syntes sjukt mkt och gjorde skitont med för den delen... Illa illa.
Fick även ett sms där det stod: din pilska flicka i.... Det du! Haha


Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Haha, hörde om den kvällen ;) men sjukt komiskt med harvesta ÄLSKA DET (Y)

2009-08-22 @ 00:48:36
Postat av: Bea

Jag borde nog skaffa mig en liten repstege eller nått som jag kan slänga ut till mina gäster . Och jag är fan beroende av att harvesta !!!

2009-08-23 @ 02:57:04
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0