Speedat var det här

Jag har varit helt jävla speedad idag.
Åke frågade om jag va hög och försöker för tillfället stå emot en impuls att kränga choklad....Vilket iofs borde bli ganska enkelt eftersom jag inte har någon i min ägo. Äga? Aja whatever.
Har för övrigt varit mkt mkt mkt action idag :p
Me like.... Även om detta kanske va lite i sjukaste laget.... Borde uppsöka Frippe och bekanta oss med hans nya "vänner" Bea!! Hahaha. Det hade vatt nåt.
Har dessutom pratat väldogt mkt om toabesök idag. Väldigt intressant måste jag säga don't you think?
Är lite nervös inför gbg och har lite ångest över vad jag ska ha med mig.
Lycklig över allt eye candy som kommer finnas tvärs över gatan (A).
Kollar på Bachelorette på 5an och försöker desperat stå emot mina kräkreflexer över det sjukt sliskiga programmet.
Kollade dessutom på förlossningskliniken (:O!!!) innan och trodde seriöst att jag skulle dö! Fan vad nasty det är föda barn!
Ungarna är ju helt äckliga när dom kommer ut. En hade fullt med grön/gul/vitt slime i hela fejan...... Mina känslor för barn har ju inte förbättrats.

Kommentarer
Postat av: Bäähs

Alltså freja lilla gumman du är så störd , kanske ;) Och vad är det nu för vänner till Frippe som vi ska bekanta oss med ? Jag fattar nada ! Och jag såg också den där jävla slime-ungen . Trodde jag skulle kräka rakt ut . Freja , vi ska fan aldrig ha barn !!

2009-08-27 @ 13:51:23
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0