sick

Hade världens sjukaste dröm inatt...
Drömde att Nille satt och drack nån grogg som han hade lagt cheesecake i och han gnällde hela tiden på hur äckligt det va. Han drack dessutom med sugrör så det klumpade ju sig hela tiden, men han skulle tvunget dricka upp det.
Sen stod jag vid nån udda matautomat, så jag höll i typ en skyffel så skulle man låsa upp dom olika matfacken med den. Så skulle man först ta når bröd och sen skulle man öppna köttluckan som va helt full med olika sorters kött typ korv och kyckling och ko helt blandat.
Sen skulle jag ta bussen hem fast då funkade inte mitt rabattkort så jag blev helt förbannad för att jag va tvungen att betaka med kontanter..... Hmmmm.
Iaf så verkade det som att typ alla på bussen hatade mig :S
Mkt udda må jag  säga :P


Kommentarer
Postat av: mrbc

Haha..trevlig dröm måste jag säga

Kanske ska prova det på nästa fest då?

Cheesecake-grogg mmmmm

2009-08-24 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0