Quit dreaming

Yeeees!
Som sagt va vi i Hässle igår. Ovanligt udda kväll måste jag säga.
Bea tvingad mig att äta kinesbuffé innan vi gick hem till Kim.
Träffade dessutom Frippe på vägen och vi va nog lite väl flummiga eftersom han sa till mig att vad det än va jag gick på borde jag nog ta det lite lugnt..... Hmm. Ruskigt het va han med för den delen.....
Anyways vi kom hem till Kim och där va noll folk. Vi dundrade in i hans kök och plattade Beas hår medans Kim satt i vardagsrummet och lekte med sin data. Sen fick Bea för sig att hon skulle diska till Kim eftersom det tydligen va lugnande ?? What?!
Sen kom Kim på att han inte hade ätit 19.50 ca... Slutade med att jag gjorde mat till han.. Fatta vilka bra hemmafruar jag och Bea hade blivit :P
Det dök dock upp ett gäng superminimänniskor. Typ 93or... Eller 94or kanske tillochmed. Dom stannade iaf ca 10 min totalt och spenderade ungefär 9 av dessa på dasset :S Hmmm.
Tyckte dock lite synd om Kim eftersom folket inte dök upp förrän ganska mkt senare än planerat eftersom dom fick för sig att förfesta på alla andra ställen än hos Kim.
Vi kom iaf iväg och gjorde stan osäker ett tag. Träffade en jättesöt kines med en väldigt len bröstkorg :P Bea hånglade upp en upptagen människa och Mr. BH och Mr. Främling stod och sjöng Roxette låtar i öltältet :D Och om vi ville komma på hans efterfest så skulle vi bara gå åt vänster och lyssna efter Roxette så va det han.  Ganska underhållande.
Försökte även få Nille att förstå varför Dennis är het men jag tror inte att vi lyckades så bra med det..
Emma lyckades tappa bort sina nycklar och Dennis körde en snabbdäckning på Kims säng innan dom drog hem så att vi kunde sova vid typ 4 på morronen. Ganska jobbigt om man ska upp vid halv 10 må jag säga...

Kommentarer
Postat av: Emma

Mina nycklar hade legat hemma hela tiden märkte jag sen höhö! :S

2009-08-08 @ 16:56:27
URL: http://emoooma.blogg.se/
Postat av: Bea

Underbara kväll de där ! Bästa kyssarna på typ ... 3 dagar xD

2009-08-09 @ 01:25:13
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0