Övningskörning

Idag va första gången jag åkte med min syrra som övningskör och jag måste ge lite credit till mamma som faktiskt vågar åka med henne....
Jag sätter mig iaf inte där igen förrän hon har tagit sitt körkort.
Körde på fel sida vägen, glömmer att växla så att hela bilen låter som att den ska förstöras och sen frågar hon undrande om det är därför när mamma sa att hon måste växla.
Sen backade hon dessutom nästan in i en lyktstolpe. Seriöst. Millimeter ifrån. Horrible.
Sen fick hon såna anfall på mig när jag sa åt henne at inte bromsa (!) när hon växlar och att hon inte behöver växla ner först från femman till fyran, fyran till trean och sen trean till tvåan när hon ska svänga..... Men hon ville inte riktigt lyssna på det örat.

Kommentarer
Postat av: Bea

Förbannade småsyskon !

2009-08-09 @ 21:50:34
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0