It sucks

Kom precis och tänka på en väldigt pinsam händelse som va ytterst skitrolig på samma gång.
Va hemma hos min morbroa igår som btw läser min blogg bara för att klargöra det.
Och efter att ha blivit väldigt utsatt för frågor som "Va fan har du vatt hos en kar??" och "Är det verkligen ett sugmärke" (JA) "Nej det är inget sugmärke... Lång historia..."
Iaf jag lyckades avsluta en mening med it sucks och fortare än fort så kläcker min morbror ur sig So does Åke!
Hahahahahahahaha!
Skitkul även om det va ganska så pinsamt....

Kommentarer
Postat av: Morgan

Ja visst är jag bara bäst...



du får säga till om jag är för taskig, men du vet jag inte menar något illa.



kanske kan bli lite mycket ibland när halva tjocka släkten e närvarande dock

2009-08-24 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0