Dagen efter

Mohahahahahahahaha!!
Sjukt kul igår kväll måste jag säga!  Skulle ju eg va nykter men det gick ju inte så bra...
Började med en liten miniförfest hemma hos c :P En halvnaken asgarvande Erica öppnade dörren medans en halvnaken Bea vrålade från datan att jag skulle strippa.
Efter lite vin/öl/tjeckisk shot drog vi vidare hem till the Fripp mansion. Eller Exmansion numera.
Vi blev lite oanständigt dragna väldigt fort måste jag erkänna. Dock va Frippes kusin Kristoffer aka Stoffe aka Krille (eller va det kille Erica?) för han fick ringa sin mamma och åka hem vid typ 10.
Han blev dessutom varnad av Frippe som sa att han skulle hålla sig borta från oss. Hmm undrar varför...(A)
Blev lite toasex, sjukt mkt stulande mellan alla möjliga kön, oskulder blev tagna och lesbiska stunder på gräsmattan upplevdes.
Det kom dessutom en polis och sa till oss att va tystta eftersom det tydligen fanns barn som skulle sova.
Eftersom Bea drack lite väl mkt drog jag hem henne vid typ 12 och då skulle dom andra tydligen till kingan :S
Men hur som helst kom vi hem däckade i sängen utan Erica som tydligen hade hittat nån ny snubbe att tillbringa natten med..... Haha
Beas jävla mobil ringde typ 5 gånger utan nån reaktion från henne så jag svarar och då säger nån "hej det är Daniel den snygge"
Tror att det va Davids blonde kompis....
Dessutom så messade brösthåret mg typ 01.48 och frågade var jag va. Väldigt irriterande eftersom han eg skulle komma på Frippes fest...
Vaknade i morse av att Erica ringde lite diskret på dörren....! Och sen kom Bea på den smarta iden att hon nog hade en "bakisfylla" Haha så kan man ju med säga.
Men men nuska jag gå och däcka i sängen för jag mår verkligen konstigt.
Känns som att jag är halvbakis..? Och jag som aldrig blir bakis annars...

Kommentarer
Postat av: Bäähz

HAHAHA vilken underbar kväll alltså ! Fett jävla kul ! Denna måste jag länka till ,kan inte beskriva de bättre än såhär !

2009-08-15 @ 16:27:46
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Bjernalt

Åhhhhhhhhhhh klockren beskrivning av kvällen :D , håller med Bea ^^ !!

2009-08-15 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0