Brutalt uppvaknande

Dagen i genomskärning:
Vaknade vis typ halv 8 - dötrött- och tänkte väldigt besvärat att damn jag måste på toa. Låg kvar i sängen ca 10 min och fick sen halvspringa till dasset. Typiskt Freja!
Fastnade där ett tag och funderade ett tag på vad jag skulle göra under dagen.
Gick tillbaka till sängen och fick plötsligt lite dåligt samvete för att jag sover så länge på darna så jag gjorde typ 60ish sit-ups innan jag somnade om.
Gick upp igen strax innan 11 och traskade iväg till duschen. Hörde hur det ringde på dörren. CRAP!
Min mormor dundrar in och frågar om jag sover -Nej svarar jag stolt- hon tar bilnyckeln och sticker lika fort igen. Puh! Slapp va social.
Sneglade lite misstänksamt på den trasiga moppen som jag lyckades paja igår och tänkte att jag måste fan gå och slänga den..... Nån dag.. Senare....
Kommer ut i hallen och ser kartongen jag la där -även det under gårdagen- FAN!! Jag måste slänga den med!
Mormor ringer denna gången och frågar om jag ska med till Ängelholm.
Thank God! Jag slipper slänga moppen! Om jag har tur så har Nike slängt den när jag kommer hem (A)
Kör hem från Ängelholm och lyckas nästan bli påkörd under en omkörning..... Inte mitt fel dock haha:P
Får ett sms av min syrra: Where the föck är du?
Kommer hem och det första jag ser är den jävla moppen! Damn.

Kommentarer
Postat av: Bäähs

HAHAHAH Freja du är fan den mest störda men ack så underhållande människa jag känner xD

2009-08-25 @ 21:41:10
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0