Sexfixerad

Vissa folk har ju verkligen flippat ut på sista tiden, och då menar jag eg mig själv och bäähs... Och endast för att vi har börjat umgås med bla mr. bc och kimsan.... Dom är fan sjuka i huvet även om kimsan nog råkar vara snäppet värre. Tur för honom att han är så underhållande och att vi är motsatsen till pryda för annars hade man fan inte stått ut med han! Han är nog en av dom perversaste människorna jag vet, men det är ju iofs ganska bra;) För kul har vi iaf xD
Har dessutom lyckats knåpa ihop lite fler rim till våra foton i årsboken..Lisa kom på världens bästa till mig, I'll let you know later om ni har tur...

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahha ;D jag skrattade nästan så jag började gråta ;P tur att du uppskattade det iaf, vissa verkade ju inte göra det ifs.. menmen! rim är kul ;D

2009-04-22 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0