Varde ljus!

Ska minsann skaka liv i min blogg igen då det var minst sagt längesedan jag ns funderade på att den fanns.
MEN
Det ska det minsann bli ändring på. (Som det låter varje gång jag får för mig att börja blogga igen innan den åter faller i träda)
Men nu, efter en lagom lång paus är det ju faktiskt ganska kul igen.
Och eftersom min dator har varit på rehab har jag faktiskt en liten anledning till att jag inte her bloggat, eller, ja iaf de sesta 3 veckorna. Månaderna innan dess vet jag faktiskt inte vad jag ska skylla på.
Lathet kanske.
Och, ja, jag hade kunnat blogga från min smartphone, men det är ganska omständigt ska jag få be att få tala om.
Så nu sitter jag här med min laptop. Och njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0