Imponerad

Jag är faktiska ganska imponerad över att jag och Stina har lyckats ha hand om butiken helt själva i en vecka.
Och att vår chef inte har ringt i panik från sin semester och undrat hur det har gått.
Vi är bra.
Även om vi bara har lyckats göra precis det som har krävts och inte så mycket mer. (Butiken har sett ut som skit men det är ju bara lite charmigt...)
Har tillochmed haft mardrömmar om att jag beställde för lite blommor så att där stod 3 ynkliga vaser kvar.
MEN!
Det har gått bra. Väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Bea

Fan , jag skulle skickat en massa jobbiga beställningar till er till folk utan adress och sådär :P

2011-07-21 @ 10:43:37
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0