Saker jag hatar

  • Människor som står mitt i dörren när man ska hoppa av tåget. Man får ju armbåga sig ut. Some fucking space please!
  • Mariah Carey :@
  • Denna jävla monstervintern
  • När man går in på dass och personen som va där innan har tagit slut på toapappret och inte satt i en ny rulle. (vilket hände mig på jobbet igår, tror det va Eva...)
  • Långsamma människor. Det tar inte en timme att göra en bukett.
  • Människor som inte ar förmågan att lyssna på vad man säger, ja det handlar fortfarande om samma människa..
  • Pälsjacketanter med matchande pälsmössa och för mörka strumpbyxor och lagt hår.
  • Med undantag för Elisabeth och stirriga Anita.
  • Snitta buntar, speciellt rosor
  • När tågen/bussarna är försenade
Hade kunnat fortsätta ganska länge till med denna listan men man ska väl inte klaga för mycket har jag hört någonstans.

Kommentarer
Postat av: Bäähs

HAHA !

Jag skulle kunna hugga ner alla som crowdar öppningarna till tåget , jävla idioter ! Likadant folk som stannar precis innanför dörren för att planera nästa stopp typ ...

Du får lära upp mig till florist sen när jag blivit arbetslös igen ;)

2011-02-26 @ 21:45:42
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0