Obra

Jag skulle köra och tanka på jet häromdan.
Skulle betala med kortet ade jag planerat. Och så kommer jag upp till macken och försöker få in kortet i den där jävla apparaten.
Går inte så bra för mig.
Försöker få in kortet på alla möjliga håll, funkar inte. Maskinen piper lite då och då och det står fortfarande för in kort på displayen.
Jag står där och svär och försöker desperat få in kortet och fattar inte vad fan jag gör för fel.
För in kortet oc välj pump
Man kan ju för fan inte föra in kortet mackjävel!
Betalar tillslut med cash men fan vad arg jag va.
Och fan vad dåligt att jag inte ens kan tanka. Fattar fortfarande inte vad jag gjorde för fel..
Ska aldrig mer tanka där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0