Bröllop

Vi satt och pratade om bröllop innan, och om vad Victoria kommer ha för brudbukett.
Inte för att jag bryr mig speciellt mkt om det där jävla bröllopet och jag kommer verkligen inte sitta och kolla på skiten (min mormor sa att hon skulle sitta klistrad framför tvn och gråta! Jag kommer förtfarande ihåg när kungen och Silvia gifte sig...)
Men iaf till saken nu, kollade in lite andra brudbuketter som såna royalties har haft och man vill ju bara dö!
Fulare saker får man ju leta efter. Kanse va modernt då men man börjar ju undra.
Som denna som prinsessan Lovisa hade. (Nån som vet var hon hör hemma förresten?)

Jag menar what's up med hortensiaklumpen? Och all santini?
Eller som den Silvia hade är ju inte heller att leka med.

Där ser ju med lite lätt udda ut.
Men det är kanske bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0