Smartass

Jag blev så arg i morse när jag skulle gå till bussen för då hade dom där parkbyggubbarna stängt av (!!!) vägen mellan guppkorsningen och ica.
Jag blev så chockad.
Och när man går från mig så måste man gå där för att komma till bussen. Eller måste och måste det är den närmsta vägen. Och så va där en massa monstermaskiner som grände upp asfalten så jag vågade inte gå där ändå..
Så jag fick lugnt gå den långa vägen.
Och sen när jag kom hem så fick jag för mig att jag skulle göra egen müsli. Bliljant idé.
Först insåg jag ju att det helt plötsligt är jättelångt till ica på grund av bulldozrarna. Sen kom jag ju på att jag kan ju köra, så det gjorde jag.
Har väl aldrig kört till ica i Fagerhult innan men nån gång ska väl va den första. Och jag skyller faktiskt på den jävla parken som inte har nån som helst mening.
Iaf kommer jag hem igen och blandar allt i en burk. Och sen när allt är färdigt kommer jag underfund med att jag kanske skulle hackat nötterna lite för dom är ju jättestora jämfört med allt annat.
Men man kan faktiskt inte va på topp alltid.

Kommentarer
Postat av: 3s

Svar: Skitbra idé! Om du vill kan du få gästblogga det! :D

2010-07-06 @ 16:50:44
URL: http://abrighterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0