Freezing

Efter ett brutalt uppvaknande hos Kim i morse begav jag mig till stationen i Hässle och utförde dagens goda gärning: Hjälpte en gamling att köpa tågbiljett. "Jag förstår inte hur man gör!"
Sjukt söt va hon iaf :P
Trainade till Krstd och mötte upp Bea vid rese met ett gemensamt terrormission: Köpa present till Tina och Nadja.
Gick mindra bra..
Efter lite mer än en timmes velande i olika butiker bestämde vi oss för att vi hade äckligt lågt blodsocker så vi gick och åt på trendie.
Gick lite bättre efter det och hittade present till båda faktiskt.
Dock frös vi nästan ihjäl men det va det värt :P
Ska dock jobba på fredag. Nice säger jag :P
Och varannan lördag:P
Dubbelnice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0