Bästa fylleslagen

Man har ju minsann festat ganska bra i sina dar men vissa fester är ju bättre än andra.
Som dom här tex.
  • 3-mannafest (+ 2) i min gamla korridor. Jag, Bea och Eric söp ja jävlar i det medans Theo och Emma satt inne på mitt rum med data/mobil.
    Bea fick för sig att sitta och gunga på den ena bordskanten vilket resulterade i att bordet brakade ihop och lutade sådär fint. Då kommer Eric och ska fixa alltihop och lyckas få den andra sidan att ramla ihop med.
    Sen kommer Adwars jävla polare väldigt nära - Är ni fulla tjejer? Kul!
  • Väktarbesök. Också i min korridor, tror det va en lussevaka. Jo det va det för det va en onsdag har jag ett svagt minne av. Va ganska mkt folk där och antagligen lät det väldigt mkt för helt plötsligt ringde det på dörren och jag vet inte varför men jag kände bara på min att åh nej, inte bra!
    Bea öppnar iaf dörren och damn! Där står en jävla väktare.
    Jag sa lite förstiktigt medans jag stirrade förskräckt på ordet väktare att viskulle va tysta, och Erica utbrister chockat Men vi ska ju till Mc Donalds!Kommer tillbaka från Mc Donalds och hittar en spyende Bea inne på dass medans Jonte står och pissar i duschen, och Kebabbe insvept i ett skynke som frågar om dom vill ha hjälp. Hahahahaha Det är en syn jag aldrig kommer att glömma! (Är det här ens samma fest förresten?)
  • Första däckningen. Ettan/tvåan med klassen hemma hon Frida. Bussresa från hell hade nog chaffisen sagt. Inga stoppknappar funkade, men det fattade inte chaffisen så han blev skitsur varenda gång nån skrek att dom skulle av. Den andra Fridan satt och pratade om snor och gapskrattade i princip hela vägen. Kunde riktigt höra chaffisen sucka och hoppas att vi skulle gå av bussen.
    Väl framme tog det inte lång tid innan jag satt helt däckad i soffan och mina så kallade vänner ritade mig i fejan med en svart penna. Misstänkt likt genitalier va det med.. hmm. Under tiden låg Frida och grät på golvet och Annie spydde? ute vid studsmattan. Eller va det Bea? Ja nån iaf.
  • Halloween. Pumpa, jävul, leopard anländer efter chockerande tågresa till festen. Börjar bra slutar mindre bra (iaf för vissa) Jag söp bort min hatt och spydde lite för tidigt. Blev av med ett örhänge med.
  • In/utflyttningsfest. Andy låg halvt utslagen på golvet innan han hamnade halvt liggande/hängande/buren av Theo i handfater och vrålade att alla skulle dra, medans Dennis (såklart) vägrade fatta varför han va tvungen att gå medans Theo fick stanna.
  • Nyår. Vår käre Jonte dök upp helt plötsligt en nyårsafton och frågade om han fick festa med oss. Och såklart fick han det.
    Slängde sig i duschen, sjöng, steg ut ut duschen "BEEEEAAAAAA!!! HAAAAANDDUUUUUK!!!!" Kom ut ur duschen väldigt naken med endast en hand för paketet. "Ska jag ta bort handen, ska jag ta bort handen???"
    Han invigde sen Beas ölhatt vilket slutade med att det kom öl över halva Jonte och mattan och han desperat bad om hjälp att ta bort ölen så att det slutade rinna. Begav oss sedan till korridoren där det kom en massa nytt folk. Bland andra milfen. Har ingen aning om vad hon hetter egentligen.
    Sen skulle vi ju in till Stora torg vid 12 men vi missbedömde tiden lite, trodde att det skulle gå fortare att gå, så vi fick kolla på fyrverkerierna ungefär vid tivoliparken.
  • Vilket för mig till Nyår året innan. Viby. Va nåt av det .... intressantaste jag har vatt med om. Rilles mamma satt med oss och söp. Misstänkr nalle puh björn med stort hål i skrevhöjd. Läskig bakteriehärd till säng. Juckande på ungefär allt från nalle puh till mamman. Endast en halv toadörr som man inte kunde låsa.
    Sem försvann alla och jag och Bea satt där helt själva. Då hade Rille och Jonas gått ut och slagits med att par andra människor. Sen försvann alla igen och då hittade vi dom nere i köket där dom åt. Völdigt mystiskt.
  • Frippes utflyttningsfest. Jag skulle va nykter hade jag tänkt. (Hade väl inte fått tag på sprit kan jag tänka annars är nykterhet inte riktigt min grej..) Men det gick ju sådär med det. Sprit från alla håll och kanter och jag blev ju lite mer än bara packad. Frippes lilla kusin däckade nästan och blev hämtad av sin mamma. Innan dess hann Frippe varna honom för mig och Bea - Dom ska du passa dig för!
    Undrar varför (A)
    Frippe blev även liiite för självsäker (eg inte) när han utbrast "Jag vet nog att ni tycker att jag är jättehet!"Det va även på den här festen den där lilla systemetpåse-incidenten inträffade. Sen skulle jag leda hem Bea till C vilket gick sådär. Hon - aspackad, Jag - lär mig aldrig hässle hur mkt jag än försöker. Men hem kom vi och hon däckade fortare än fort, och då ringer det i hennes mobil. Och för dom som inte vet har hon Kyles mom is a bitch som ringsignal. högt. Jag kundr knappt sätta mig upp utan att spy och det ringde igen och igen och igen, men jag hanna fan aldrig svara. Tillslut så svarar jag "Det är Daniel den snygge. Är inte Bea där" "Nej, hon sover" "kan du inte väcka henne" "NEJ!"
    Och när jag har lagt på så inser jag faktiskt vem det va som ringde.
Åh herregud vad kul vi har haft.
LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHAH asgarv ! Fan vad jag hatar att jag inte kunde svara när Daniel ringde !

2010-08-07 @ 17:20:18
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0