Brittan

Jag hade världens sjukaste dröm inatt....
Drömde att jag och Bea åkte tåg och så va Mr. Okänd ålder också på det tåget. Sen följde vi efter honon när vi gick av för att han bar på en massa bröd. Sen kom vi på att han skulle grilla.
Sn skulle jag och Bea gå och göra mackor som Britney Spears hade gjort. Då va det frön på en sort och sallad på den andra. Så kom vi till typ en skolmatsal där vi skulle göra mackorna.
Först fick vi hälla upp en massa is på tallriken eftersom mackorna va frusna. Sen tog man varsin macka med en tång ur en frysbox och sen skulle man då lägga på pålägg.
Då hittade Bea en jumboräka på typ 40 cm som hon bad mattanten att tina för då skulle hon ha den på sin lilla macka :P
Haha det sjukaste jag har drömt på länge XD


Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHA faan vad stört de låter xD

2009-08-04 @ 18:51:54
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0