Hellride

Kom att tänka på min hellride med min övningskörande syrra i söndags. Hon fick för sig att hon skulle skjutsa mig till Örkelljunga i söndags och it wasn't pretty!
Sladdade satan i en kurva och mamma kommenterar vänligt kör inte så fort! Det är halt!
Och Nikes iq-befriade svar blev Va? Är det därför jag sladdar? Jag trodde det va för att jag körde dåligt!
Iaf kommer vi fram, hon parkerer lite halvt olagligt på en sån sneparkering där man ska parka in mot mitten, stannar för långt fram, går ut ur bilen suckar högt när hon inser att hon va tvungen att backa och lyckas glömma att hon hade handbromsen dragen och satt desperat och fattade inte varför bilen inte rörde sig xD
Sen gnäller mamma på att hon la bilen i friläge och sa att hon va tvungen att lägge den i växel.
Suckar ännu högre och startar (!!!!) bilen igen, jag börjar asgarva och så lägger hon den i ettan.
Sen när behäver man starta en gammal volvo för att växla?
Askul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0