kamikazecyklister

Hahahahahahaha!! Världens roligaste grej hände igår.
Jag stack hem till Bea och vi gjorde ett litet stopp på Baltazar och inhandlade varsin pizza. Dom hade en jättehög disk där så man såg knappt kortläsaren. Såg jättekul ut när Bea skulle betala.
Iaf så gick vi hem och efter en mindre olycka med pizzasalladen lyckades vi iaf äta i sällskap med Willy Wonka :P
Efter hanva filmen fick vi en sjuk craving efter choklad så vi bestämde oss för att cykla till maxi och handla. När vi kom ut till cyklarna kom Bea på att det va punka åp hennes så jag fick skjutsa henne på min :P
Good idea lät det som. Efter en vinglig början så gick det faktiskt ganska bra med undantag för mitt konstanta asgarv och det wobblande styret -Beas familj har sjukt korta ben!- och efter lite precist ögonmätande kom vi in på maxis parkering.
Bea tyckte att vi skulle stanna och leda in cyklen i stället men jag tyckte att det va ganska onödigt aftersom det va ett fett hål där så att man kunde ju faktiskt cykla in där.
anyways så styrde jag mot hålet och lyckades åstadkomma en kraschlandning av högsta grad. Vinglade till precis innan jag skulle stanna och brakade in i cyklen brevid så att den nästan välte. Jag och Bea stod och asgarvade samtidigt som jag desperat försökte återfå balansen.
Efter ett flumbesök och en udda diskussion om katt/människo choklad bkade vi hem igen vilket gick ytterst smidigt tills vi skulle köra upp på trottoaren och jag nästan krockade med en parkerad bil.... Men vi överlevde:P
Sen kom Åke och Sci-phi och Sci-phi hade för tajta brallor så han kom inte upp för balkongen:P
NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0